Järjestä:

Löytyi 3 hanketta.

Finnasta fiinimpi Kymenlaakson yhteistyöllä 2018

Hankkeessa kehitetään Kymenlaakson Finna verkkokirjastoa toimivaksi ja asiakaslähtöiseksi asiointikanavaksi sekä etsitään uusia palvelumuotoja joita verkkokirjasto voisi tarjota. Kehittäminen pohjautuu 2017 aloitettuun strategiatyöhön ja kehittämisessä suositaan avoimen lähdekoodin ratkaisuja. Hanke liittyy teemaan 4: laatu, vaikuttavuus ja innovaatiot. Hanke kytkeytyy myös teemaan 2: Aktiivinen kansalaisuus, demokratia ja sananvapaus.

Kohti parastettua palvelua muuttuvissa organisaatioissa 2013

Haamuasiakastutkimuksen avulla kartoitetaan ja kehitetään Kyyti-kirjastojen asiakaspalvelun laatua, teknistä osaamista, tuotetietoutta ja imagoa. Palvelujen arviointia tarvitaan asiakaslähtöisyyteen ja tehokkuuden, tuloksellisuuden, tuottavuuden ja vaikuttavuuden osoittamiseen. Tutkimustuloksia tullaan hyödyntämään kehitettäessä uutta palvelukonseptia sekä palvelumuotoilua kohti avoimempaa ja asiakaskeskeistä palvelukulttuuria jokaisen kunnan organisaatiot huomioiden. Mystery shopping eli haamuasiakastutkimus on osa henkilöstön kehittämiseksi suunniteltua kokonaisuutta. Tulokset palvelevat kirjastoja rekrytoinnissa ja koulutussuunnittelussa. Arviointia tarvitaan myös palvelujen ajantasaisina pitämiseen ja tulevien palvelutarpeiden ennakointiin. Asiantuntijapalveluja tuottavassa organisaatiossa korostuvat ennen kaikkea osaaminen ja vuorovaikutus asiakkaan kanssa. Asiakaspalvelurajapintaa pystytään arvioimaan ja kehittämään havaintojen perusteella.

Kirjastokumppani - oma opas vammaiselle 2012

Palkataan oma määräaikainen virkailija vammaisten kirjastonkäytön ja lukemisen avuksi ja tueksi. Kirjastokumppani pitää yhteyttä perusturvan ja koulutoimen toimijoihin sekä vammaisiin asiakkaisiin ja heidän yhteisöihinsä, esim, palvelutaloihin. Kirjastokumppani tiedottaa, saattaa kirjastoon, opastaa kirjastonkäytössä, myös lukee tarvittaessa ja vinkkaa kirjoja sekä pitää satutuokioita erityisryhmille.

okm
avi