Järjestä:

Löytyi 2 hanketta.

Vetovoimainen kirjasto: asiakkaiden aktivointi ja osallistaminen 2012

Hankkeella pyritään herättämään potentiaalisten ja passivoituneiden kirjaston asiakkaiden kiinnostusta kirjaston palvelutarjontaa kohtaan, saamaan heitä aktiivisiksi kirjaston käyttäjiksi ja osallistumaan palveluiden suunnitteluun. Hankkeen tarkoituksena on markkinoida tehokkaasti kirjaston palveluja, kyyti.fi -sivustoa ja päivittää kirjaston imagoa nykypäivää vastaavaksi. Tavoitteena on houkutella myös uusia asiakasryhmiä kirjastoon järjestämällä erilaisia ja yllättäviä tapahtumia. Hanke koostuu kolmesta osasta: asiakaslehti (kolme numeroa), tapahtumaviikko marraskuussa 2012 sekä markkinointikampanja erilaisine mainosmateriaaleineen.

Kirjasto näkyväksi 2012

Viedä kirjaston markkinointia aktiiviseen ja ammtimaiseen suuntaan käyttämällä mainostoimistoja markkinointityössä. Mainontaa lehdissä, radiossa, sosiaalisessa mediassa: esittelyvideo Kouvolan kirjastopalveluista eri kieliversioin. Runsaasti tapahtumamainontaa unohtamatta kirjallisuutta. Pilottina pääkirjasto.

okm
avi