Järjestä:

Löytyi 4 hanketta.

Vetovoimainen kirjasto: asiakkaiden aktivointi ja osallistaminen 2012

Hankkeella pyritään herättämään potentiaalisten ja passivoituneiden kirjaston asiakkaiden kiinnostusta kirjaston palvelutarjontaa kohtaan, saamaan heitä aktiivisiksi kirjaston käyttäjiksi ja osallistumaan palveluiden suunnitteluun. Hankkeen tarkoituksena on markkinoida tehokkaasti kirjaston palveluja, kyyti.fi -sivustoa ja päivittää kirjaston imagoa nykypäivää vastaavaksi. Tavoitteena on houkutella myös uusia asiakasryhmiä kirjastoon järjestämällä erilaisia ja yllättäviä tapahtumia. Hanke koostuu kolmesta osasta: asiakaslehti (kolme numeroa), tapahtumaviikko marraskuussa 2012 sekä markkinointikampanja erilaisine mainosmateriaaleineen.

Luen sinulle runon 2012

Kuusankosken runonurkan kehittäminen eläväksi: äänitekuuntelumahdollisuus, henkilökunta lukee runoja, paikalliset sekä muualta tulevat vierailijat esiintyvät. Myös kalustoa parannetaan.

Palveluneuvoja tuotemarkkinointiin 2012

Palkata kirjastolle vuodeksi markkinointialan koulutuksen saanut henkilö tekemään kirjastopalvelut tutuiksi kirjastoissa ja verkkosivuilla. Asiakkaille suunnattuja tehoiskuja kirjastoissa, kouluissa, yhdistyksissä, seuroissa, kaupungin muilla toimialoilla. Yhteistyökumppanien etsintää palvelutuotannon sisältöjen koostamista niin, että tuotteitamme aktiivisesti käytettäisiin.

Musiikkiosaston elvytys 2012

Pääkirjaston nuhjuinen musiikkiosasto aikuisten lainausosaston yhteydessä kaipaa uudistumista: tilajärjestelyjä, uutta ilmettä uusilla hyllyillä, uutta palvelua?

okm
avi