Järjestä:

Löytyi 3 hanketta.

Kirjastosta kolmanteen ulottuvuuteen 2017

Hankkeen tavoitteena on opastaa asiakkaita tablet-laitteiden ja digitaalistuvien kirjastopalvelujen käytössä..

Lisätyn todellisuuden hyödyntäminen kirjastopedagogiikassa 2015

Hankkeen tavoitteena on lisätyn todellisuuden (AR, augmented reality) hyödyntäminen kirjastopedagogiikassa ja asiakaskohderyhmien opastaminen lisättyyn todellisuuteen, sen hyödyntämiseen ja sen erilaisten ilmiöiden ymmärtämiseen.

Virtuaalipolku.fi 2011

Virtuaalipolun kartoilla voi tututua kiinnostavalla kulttuurikohteisiin ja monenlaisiin palveluihiin. Palvelussa toteutetaan Kirjasto 3.0-ideoita. Virtuaalipolku on yhteisöllistä verkkosisällön tuotantoa, jossa yhdistetään virtuaali- ja reaalimaailmaa.

okm
avi