Sort by

Löytyi 3 hanketta.

Asiakas keskiöön - Parempaa asiakaspalvelu 2015

Hankeen on tarkoitus edistää asiakaspalvelun sujuvuutta ja erilaisia tapoja hyödyntää kokoelmia ja laitteita ja pyritään yksinkertaistamaan palvelun tuottamiseen tarvittavia prosesseja uusia tiloja ja toimintaa vastaaviksi.  Palvelumuotoilunavulla etsitään, löydetään, testataan ja otetaan käyttöön hyviä käytänteitä asiakaspalveluun.

Kotipalvelua Raahen kirjastoon -selvitys 2015

Hankkeessa tehdään selvitys Raahen kaupungissa olevasta kirjaston kotipalvelun tarpeesta. Kartoitetaan ikääntyneen väestön ja muiden kotipalvelua mahdollisesti tarvitsevien asiakasryhmien määrät ja heidän kirjastonkäytön tarpeensa. Selvitetään erimuotoisia tapoja tarjota kirjaston kotipalvelua.

Tavoitteena on selvittää ja aloittaa kirjaston kotipalvelu Raahessa. Kartoitetaan asiakkaiden tarpeet ja kirjaston kotipalvelun tarjoamisen muodot.

Hankkeen yhteistyökumppanina toimii Raahen seudun hyvinvointikuntayhtymä. Lisäksi pyritään tekemään yhteistyötä omaishoitajien ja heidän etujärjestönsä ja kolmannen sektorin kanssa.

E-aineistot aktiivisesti arkeen 2015

Hankkeen puitteissa tutustuimme aktiivisesti e-aineistoihin, niiden mainontaan ja esillepanoon kirjastokentällä.