Järjestä:

Löytyi 2 hanketta.

Asiakas keskiöön - Parempaa asiakaspalvelu 2015

Hankeen on tarkoitus edistää asiakaspalvelun sujuvuutta ja erilaisia tapoja hyödyntää kokoelmia ja laitteita ja pyritään yksinkertaistamaan palvelun tuottamiseen tarvittavia prosesseja uusia tiloja ja toimintaa vastaaviksi.  Palvelumuotoilunavulla etsitään, löydetään, testataan ja otetaan käyttöön hyviä käytänteitä asiakaspalveluun.

Tarinasta tilaksi: Lahden pääkirjaston aikuisten kirjallisuus- ja tietopalvelualueen uudistaminen tarinallistamisen kautta 2015

Hankkeen tavoitteena on tarinalähtöisen palvelumuotoilun avulla luoda Lahden pääkirjaston aikuisten kirjallisuus- ja tietopalveluista tila, joka on käyttäjille merkityksellinen, inhimillinen ja elämyksellinen. Kaiken lähtökohta on tarina ja tarinallisten kokemusten luominen asiakkaille henkilöstön toiveet huomioiden. Tulosten perusteella suunnitellaan ja uudistetaan aikuisten kirjallisuus- ja tietopalveluosasto.

okm
avi