Järjestä:

Löytyi 3 hanketta.

Pelilabra 2017

Pelilabra-hankkeen tavoitteena on kehittää yhteistyössä SmartLabin (= Vantaan kaupungin tietohallinnon kokeilukulttuuria edistävä muotoilulaboratorio, ks. http://smartlabvantaa.fi/) kanssa Tikkurilan kirjastoon Pelilabra, uudenlainen kirjastopalvelu ja fyysinen tila, johon kytkeytyvät uusimmat teknologiat tukevat pelaamiseen ja robotiikkaan liittyviä aktiviteetteja niin kuluttamisen kuin tuottamisenkin näkökulmista.  

Från robotar till ljusmålning – digiverkstäder för barn och föräldrar 2016

Porsse-biblioteken (Borgå, Sibbo, Borgnäs och Askola) ansöker om understöd för att ordna digiverkstäder för barn i lågstadieåldern och deras föräldrar.

Lisätyn todellisuuden hyödyntäminen kirjastopedagogiikassa 2015

Hankkeen tavoitteena on lisätyn todellisuuden (AR, augmented reality) hyödyntäminen kirjastopedagogiikassa ja asiakaskohderyhmien opastaminen lisättyyn todellisuuteen, sen hyödyntämiseen ja sen erilaisten ilmiöiden ymmärtämiseen.

okm
avi