Järjestä:

Löytyi 2 hanketta.

Asiakas keskiöön - Parempaa asiakaspalvelu 2015

Hankeen on tarkoitus edistää asiakaspalvelun sujuvuutta ja erilaisia tapoja hyödyntää kokoelmia ja laitteita ja pyritään yksinkertaistamaan palvelun tuottamiseen tarvittavia prosesseja uusia tiloja ja toimintaa vastaaviksi.  Palvelumuotoilunavulla etsitään, löydetään, testataan ja otetaan käyttöön hyviä käytänteitä asiakaspalveluun.

Kirjaston palvelutuotteiden muotoilua käytännössä 2013

Hankkeen tavoitteena on vuosina 2013-14 jatkaa kirjaston palvelutuotteiden muotoilua, pilotoida 4-5 tuotetta ja saattaa kelvolliset niistä käytäntöön. Muotoilua toteutetaan avoimina, säännöllisinä henkilöstötilaisuuksina koordinoijan johdolla. Hankkeesta on tarkoitus raportoida esimerkiksi julkaisuartikkelin muodossa. Lisätavoitteena on antaa henkilöstölle mm. asiakaskohtaamiskoulutusta ja esimerkiksi syntyviin palvelutuotteisiin tarvittavaa osaamisen päivittämismahdollisuutta.

Hanke toteutetaan yhteistyössä Vaasan kaupunginkirjasto-maakuntakirjaston, Levón-instituutin ja muiden kuhunkin kehittämiskohteeseen liittyvän toimijan kanssa.

okm
avi