Sort by

Löytyi 11 hanketta.

Uusi talo - uusi ilme 2013

Hankkkeen tarkoituksena on laatia kirjastolle uusi esite ja uusi graafinen ilme. Näiden avulla markkinoidaan uutta pääkirjastoa ja annetaan tietoa kuntaliitoksen vaikutuksista kirjastopalveluihin. Kirjaston tiedottamista tehostetaan, varsinkin sosiaalisessa mediassa ja asiakkaita aktivoidaan osallistumaan palvelujen kehittämiseen.

Kirjaston markkinointi uusille asiakkaille 2013

Kirjaston markkinointi uusille asiakkaille ja muuttajille edellyttää erityisiä toimenpiteitä ja uusia tapoja markkinoida kirjastoa. Hankkeessa kokeillaan ja toteutetaan markkinointikeinoja, joiden avulla pyritään laajentamaan kirjaston käyttäjäryhmää nykyisestä. Ratkaisuja on mahdollista hyödyntää muissa yleisissä kirjastoissa.

Kirjaston koordinaatit kuntalaisen kartalle 2013

Tällä hankkeella pyritään taistelemaan lainausmäärien laskua vastaan eri ikäryhmissä hankkimalla kirjastolle uusia asiakkaita markkinoinnin avulla. Kirjaston ei-aktiivisia, potentiaalisia asiakkaita houkutellaan aktiivisiksi kirjaston käyttäjiksi ja herätetään heidän mielenkiintonsa kirjaston palveluja, kokoelmia ja lukuharrastusta kohtaan.

Kirjasto kiertueella 2013

Tavoitteena on markkinoida kirjastoa jalkautumalla kaupunkilaisten pariin esittelemään aineistoa ja palveluita. Kirjasto kokoaa erilaisia esittelypaketteja ja pystyttää pieniä kirjastopisteitä. Tavoitteena on myös järjestää kirjastossa esittelytilaisuuksia.

Tunne kirjasto 2013

Hankkeen tarkoituksena on saada houkuteltua lisää käyttäjiä kirjaston palveluiden pariin ja lisätä nykyisten käyttäjien tietoisuutta siitä, mitä kaikkea kirjasto tarjoaa.

Biblioteket på kartan genom invånardelaktighet 2013

Marknadsföring av biblioteket genom kommunikation med invånarna så att delaktighetsaspekten tas i beaktande genom hela projektets gång.

Verkkokirjasto tulee, me olemme valmiina! 2013

Siilinjärven kunnankirjastossa otetaan käyttöön uusi verkkokirjastopalvelu vuoden 2013 aikana. Hankkeen tavoitteena on kehittää verkkokirjastoa asiakaslähtöisesti, taata verkkokirjaston sujuva käyttöönotto asiakkaiden keskuudessa ja päivittää kirjaston laitekantaa verkkokirjastoa silmälläpitäen.

Tienviittoja kirjastoon 2013

Kirjaston palvelut kehittyvät ja monipuolistuvat jatkuvasti. Kuitenkin on paljon kuntalaisia, jotka eivät ole löytäneet kirjaston palveluja eivätkä ole tietoisia kaikista mahdollisuuksista, mitä kirjasto tarjoaa.
Toisaalta on jo kirjastoon tiensä löytäneitä, jotka kuitenkin käyttävät melko suppeasti kirjaston palveluja ja valitsevat lainattavansa palautushyllystä tutustumatta laajemmin kirjaston tarjontaan.

Hankkeen tavoitteena on tiedottaa kirjaston tarjoamista palveluista niille, jotka eivät tunne eivätkä osaa hyödyntää niitä. Toisaalta tavoitteena on selkein opastein ja esittein ohjata asiakkaita löytämään itselleen tärkeä aineisto kirjaston kokoelmista ja itselle merkittävät palvelut.
Tienviittoina lukemisharrastukseen kirjasto järjestää kirjailijavierailuja ja tiedotustapahtumia.

Suositellaan säännölliseen käyttöön: hakeutuvaa kirjastotyötä, tiedotusta ja tapahtumia kaiken ikäisille 2013

Imatralla kirjastonkäyttäjien osuus kaikista asukkaista on pieni. Kirjasto on käynnistänyt uusia palvelumuotoja, tehnyt aktiivista käyttäjäkasvatusta ja järjestänyt runsaasti tapahtumia. Hankkeen avulla markkinoidaan kirjastoa myös niille, jotka eivät vielä ole asiakkaitamme, jatketaan tapahtumatuotantoa sekä vakinaistetaan käyttäjäkasvatusta ja hakeutuvan kirjastotyön toimintamuotoja.

Lukki-kirjastojen palvelut näkyville 2013

Lukki-kirjastot nimeävät markkinointityöryhmän, joka tekee markkinointisuunnitelman.

SATAKIRJASTOT-TUOTEMERKIN KEHITTÄMINEN BRÄNDIKSI 2013

MAINOSKAMPANJA SATAKUNNAN YLEISILLE KIRJASTOILLE. Hankkeen tavoitteena on luoda Satakirjastot-yhteisjärjestelmästä Helmet-kirjastojen veroinen brändi, tunnettu tuote, joka samalla uudistaa kuntalaisten kuvan ja käsityksen kirjastoista.