Järjestä:

Löytyi 2 hanketta.

Tehoa palveluprosesseihin asiakaslähtöisesti 2017

Hankkeen tavoitteena on asiakaslähtöisesti kehittää Savonlinnan kaupunginkirjaston palveluprosesseja, tekniikan ja tilojen käytön sujuvuutta, sekä lisätä kirjaston henkilökunnan työhyvinvointia.

Tekniikkaa taloon, palveluprosessi haltuun 2014

Asiakaspalveluprosessimme kaipaa päivitystä. Tiedossa on, että kirjastojärjestelmä ja verkkokirjasto vaihtuvat vuonna 2014. Kirjastotalon peruskorjausta suunnitellaan vuodelle 2016. Kummatkin vaikuttavat merkittävästi asiakaspalveluprosessiin - nyt kannattaa suunnitella huolellisesti! Ainakin rfid:n ja sitä kautta hävikineston käyttöönotto ja lainaus- ja palautusautomaatit aikataulutetaan mukaan tähän prosessimuutokseen.

okm
avi