Järjestä:

Löytyi 5 hanketta.

Minä lainaan itse! 2017

Vetelin kunnankirjasto järjestää keväällä 2017 piirustuskilpailun, jonka tavoitteena on satuhahmoisen lasten lainaus- palautus-automaatin suunnittelu. Voittajan suunnittelema satuhahmoinen lainausautomaatti hankitaan kirjastoon ja se paljastetaan lasten itsenäisyyspäivän juhlassa Suomi 100-vuoden kunniaksi marras-joulukuussa 2017. Uuden tekniikan avulla innostetaan lapsia vanhempineen aktiivisiksi kirjaston käyttäjiksi ja lainaajiksi jo pienestä pitäen. Hankkeen tavoitteena on luoda Vetelin kunnankirjastosta entistä lapsiystävällisempi ja viihtyisämpi vapaa-ajaanviettopaikka, jossa syttyy kipinä elinikäiseen lukuharrastukseen. 

 

 

Automaatit auttamaan 2015

Mahdollistaa asiakkaitten itsepalvelulainaus ja vapauttaa samalla henkilöstöresursseja muuhun asiakaspalveluun sekä muihin työtehtäviin, esimerkiksi kokoelmatyöhön, lukemisen ja lukutaitojen edistämiseen sekä yhteispalvelupisteen hoitoon; korvata menetettyä työllisyysvaroin palkattujen työpanosta

Modern teknik till Kimitos nya bibliotek 2013

Kimito bibliotek flyttar till nya utrymmen under våren 2013. Projektunderstöd söks för att i större utsträckning kunna utnyttja modern teknik vid användningen av biblioteket och för att informera kunderna om bibliotekets tjänster.

Panostus pehmeään palveluun 2012

Tämän hankkeen tarkoitus on asiakaspalvelun kehittäminen ja palvelun painopisteen suuntaaminen mielekkäämmäksi automatisoimalla lainausrutiinit. Tavoite on kohdata, neuvoa ja palvella asiakkaita hyllyjen välissä - ei tiskin takana rutiinitehtävien lomassa, kiireessä.

Avustusta haetaan kahden lainausautomaatin hankintaan, lasten- ja aikuistenosastoille, sekä koko henkilökunnalle suunnattuun asiakaspalvelukoulutukseen.

Kirjaston kasvot kirkastuvat 2012

Oriveden kaupunginkirjasto on kohta 20 vuotta vanha. Asiakaspalvelutiskin ja -alueen siistiminen ja uudelleen kalustaminen on ajankohtaista. Samalla hankitaan lainausautomaatti. Kokonaisuuden toimivuuden takaamiseksi suunnittelun merkitys on tärkeä, se takaa uudistamisen onnistumisen ja raikastaa mielikuvaa kirjastosta. Hyvä suunnittelu auttaa toteuttamaan henkilökunnan toiveet ja ehkä myös esittää uusia toiminnallisia ratkaisuja. Tavoitteena on uusi, paremmin toimiva asiakaspalvelualue ja kirjaston kasvojen kirkastus.

okm
avi