Järjestä:

Löytyi 5 hanketta.

Alajärven kirjasto 150 vuotta - Mahdollisuuksien kirjasto 2015

Alajärven kirjasto täyttää 150 vuotta lokakuussa 2015. Juhlavuoden punaisena lankana on kirjaston monipuolisten palvelujen esitteleminen sekä myös houkutteleminen kirjaston käyttäjien piitiin niitä, joiden elämässä kirjaston käyttö on syystä tai toisesta jäänyt taka-alalle. Juhlavuotta vietetään sekä koko vuoden jatkuvina tapahtumina että varsinaisena juhlaviikkona lokakuussa 2015. Juhlavuoden avajaiset pidetään helmikuussa 2015 Lainana päivänä. Lokakuussa 2015 juhlaviikolla perinteisten juhlallisuuksien sijasta tarjotaan toimintaa ja ohjelmaa vauvasta vaariin. Juhlaviikon jokaisena päivän on jokin tapahtuma.

Elämyksiä kirjaston kulmilla ja etäämmälläkin lukemisen ja mediatoiminnan edistämiseksi 2014

Kirjasto pyrkii tapahtumilla lisäämään houkuttelevuutta ja näkyvyyttä. Kirjavinkkari vinkkaroi kouluilla, saduttaa päiväkodeissa; loruttaa ja runouttaa vanhuksia. .Ex tempore ääneen lukuhetkillä "sopivaksi todetussa tilassa" saavat ihmiset ehkä pysähtymään hetkeksi ja kuuntelemaan. Kirjasto-Lukulähettiläänä yhteydenotot seurakuntaa, yhdistyksiin. Lukuvinkkitahtumia kirjastossa eri ikäisille. Ja vielä, että nukketeatterit ovat aina olleet innoittavia sekä teatteriesityksen jälkeiset tehtävät mieleen.

Kohti parastettua palvelua muuttuvissa organisaatioissa 2013

Haamuasiakastutkimuksen avulla kartoitetaan ja kehitetään Kyyti-kirjastojen asiakaspalvelun laatua, teknistä osaamista, tuotetietoutta ja imagoa. Palvelujen arviointia tarvitaan asiakaslähtöisyyteen ja tehokkuuden, tuloksellisuuden, tuottavuuden ja vaikuttavuuden osoittamiseen. Tutkimustuloksia tullaan hyödyntämään kehitettäessä uutta palvelukonseptia sekä palvelumuotoilua kohti avoimempaa ja asiakaskeskeistä palvelukulttuuria jokaisen kunnan organisaatiot huomioiden. Mystery shopping eli haamuasiakastutkimus on osa henkilöstön kehittämiseksi suunniteltua kokonaisuutta. Tulokset palvelevat kirjastoja rekrytoinnissa ja koulutussuunnittelussa. Arviointia tarvitaan myös palvelujen ajantasaisina pitämiseen ja tulevien palvelutarpeiden ennakointiin. Asiantuntijapalveluja tuottavassa organisaatiossa korostuvat ennen kaikkea osaaminen ja vuorovaikutus asiakkaan kanssa. Asiakaspalvelurajapintaa pystytään arvioimaan ja kehittämään havaintojen perusteella.

Ammattina asiakas : kirjaston asiakaspalvelun arviointihanke 2012

Henkilökunta on avainasemassa asiakastyytyväisyyttä arvioitaessa. Haluaisimme testata asiakaspalvelumme tasoa mystery shopping - eli haamuasiointi–menetelmällä. Samalla voisi arvioida myös opasteita, tilojen viihtyisyyttä, yleistä ilmapiiriä ja tietopalvelua.

Sisältö elämään - 150 vuotta kirjastotoimintaa Karkkilassa 2012

Kirjaston markkinointiin ja näyttely- ja tapahtumatoimintaan panostetaan paikallisen kirjastotoiminnan juhlavuoden kunniaksi.

okm
avi